Πολλά έχουν δει τα μάτια μας, αλλά τούτο δω ξεπέρασε κάθε προηγούμενο
Κάθε χρόνο τις ημέρες των εορτών ακούμε για φιλανθρωπικά γκαλά, για εκδηλώσεις αλληλεγγύης και για χορηγίες που υποτίθεται ξεχειλίζουν αλτρουισμό. Πίσω όμως από αυτές τις ενέργειες «κοινωνικής ευθύνης» συνήθως κρύβεται η προσπάθεια να δημιουργηθεί η εικόνα της ευαισθητοποιημένης επιχείρησης που νοιάζεται πέρα από το κέρδος και για το συνάνθρωπο. Τις περισσότερες φορές, αυτού του είδους οι διαφημιστικές καμπάνιες εστιάζουν στη φιλανθρωπική εκδήλωση και κάπου στο τέλος αν μιλάμε για διαφημιστικό spot, κάπου στο πλάι αν μιλάμε για πανό ή αφίσα υπάρχει το όνομα της εταιρείας, ώστε ναι μεν αυτό να φαίνεται, αλλά όχι να υπερκαλύπτει το μήνυμα της κοινωνικής προσφοράς.
Σ’ αυτό το πανό που εδώ και μέρες έχει κρεμαστεί στο κεντρικότερο σημείο της πόλης, στην Πλατεία Βουνακίου, θέλει προσπάθεια για να βρεις ανάμεσα στις 2 μεγάλες διαφημίσεις το κοινωνικό μήνυμα. Λίγη διακριτικότητα δεν θα έβλαπτε.
ΥΓ Το πανό των Ποδηλατών Χίου τοποθετήθηκε εκ των υστέρων και δεν σχετίζεται με το «γεύμα αγάπης».
Συζήτηση4 Σχόλια
Τα μη κόσμια/υβριστικά σχόλια διαγράφονται.
Όπως διάβασα τις προάλλες η φιλανθρωπία των επιχειρήσεων μοιάζει με το αποκρουστικό χάδι του βιαστή στο θύμα
ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΝΟ
Μακάρι και άλλες επιχειρήσεις να έκαναν κάτι αντιστοίχο.
ΥΓ Για όσους ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ υπήρχε σειρά δράσεων όλο το 2013……….